خرید دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : جعفر

 

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته وابسته به چند فاکتور مهم است. برای مثال اگر از یک کمپانی معتبر خرید نکنید، در نهایت ممکن است محصولی معیوب تحویل بگیرید.

همچنین پشتیبانی فنی را هم باید در نظر بگیرید. همچنین بعضی از دوربین های مدار بسته دارای اپلیکیشن رایگان برای نظارت از راه دور نیستند. تمام این موارد به علاوه کیفیت دوربین باید در نظر گرفته شود. ما طیف گسترده ای از محصولات متنوع دوربین های مدار بسته را در اختیار مشتری قرار می دهیم. ما با استفاده از رابطه خود با واسطه ها و سازندگان حرفه ای دوربین های مدار بسته، خود را بهترین گزینه برای انتخاب مناسب ترین محصول منطبق با نیازهای شما می دانیم.

خرید آنلاین دوربین های مدار بسته

وقتی اولین بار دنبال خرید دوربین مدار بسته هستید، فورا متوجه چند نکته می شوید. برای مثال، دو گزینه دوربین های تحت شبکه IP و دوربین های HD در بازار موجود هستند. تفاوت آنها در چیست؟ یا شاید لیست های مختلفی از دوربین های بی سیم و دارای ارتباط سیمی را مشاهده کرده باشید اما مطمئن نباشید کدام مورد برای ساختمان یا محیط شما مناسب است. می خواهیم یکی یکی به آن پرسش ها پاسخ داده و اطلاعاتی که باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکهIP

دوربین های مدار بسته کلاسیک عموما با استفاده از یک محیط آنالوگ، راه اندازی می شوند. اساسا این دوربین ها باید به یک ضبط کننده دیجیتال ویدیو (DVR) وصل شوند تا بتوان ویدیو های آنها را پردازش و ذخیره کرد. از سوی دیگر، دوربین های تحت شبکه IP ویدیوهای خود را به صورت بی سیم به یک ضبط کننده ویدیوی تحت شبکه (NVR) ارسال می کند. تفاوت اصلی میان دوربین های آنالوگ و تحت شبکه در این است که چگونه تصاویر تولیدی را پردازش می کنند.

در دوربین های آنالوگ، DVR مسئول پردازش ویدیو ها می باشد در حالی که در دوربین های تحت شبکه، تصاویر در خود دوربین پردازش شده و سپس به دلیل محدودیت فضای ذخیره، در یک NVR ذخیره می شود. عامل مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که دوربین های تحت شبکه تصاویر شفاف تر و با کیفیت تری تولید می کنند. در واقع، حتی بی کیفیت ترین و ضعیف ترین دوربین های تحت شبکه، رکوردهای با کیفیت تری از دوربین های HD تولید می کنند.

البته همه ساختمان ها برای نصب دوربین تحت شبکه مناسب نیست چون یا خیلی وسیع هستند یا دارای اشیائی هستند که در سیگنال های دوربین مداخله کرده یا آن را مسدود می کند.

دوربین های داخلی و دوربین های محیطی

مورد دیگری که باید در زمان انتخاب و خرید دوربین مدار بسته در نظر داشته باشید مکان نصب آن است. دوربین های داخلی اغلب دارای کلاهک یا پوشش لنز نیستند چون نیازی به مراقب در برابر آب یا دیگر عوامل محیطی ندارند. این دوربین ها اغلب ارزان تر هم هستند چون به تجهیزات و امکانات ضد آب نیاز ندارند. در مقابل، دوربین های محیطی در طراحی خود دارای امکانات محافظتی می باشند.

بسیاری از این دوربین ها دارای پوشش یا کلاهک لنز بوده و باعث ایمنی و دوام دوربین در برابر عوامل محیطی مانند باد ، باران و سایر شرایط آب و هوایی می شوند. حتما قبل از خرید دوربین مدار بسته محیطی در مورد امکان ضد آب بودن آن سوال کنید. و همچنین بهتر است دوربین های دارای ضمانت پس از خرید یا گارانتی انتخاب کنید تا در صورت آسیب بر اثر آب یا شرایط مشابه، بتوانید دوربین خود را با خیال راحت تعمیر کنید.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته بر اساس کارایی و هدفی که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای انواع مختلفی هستند. سما بر اساس کارایی که از دوربین انتظار دارید، باید با انواع مختلف دوربین ها آشنایی کافی داشته باشید. برای مثال، دوربین های فشنگی دارای لنزهای ثابت هستند که همیشه فقط در یک مسیر نظارت می کنند. دوربین های گنبدی بهترین گزینه برای نظارت بر ساختمان های بزرگ است که امکان نصب در سقف وجود داشته باشد.

چون دوربین های گنبدی دامنه دید وسیعی داشته و محیط بیشتری را پوشش می دهند. دوربین های PTZ کارایی بیشتری از دوربین های فشنگی و گنبدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از دوربین های مدار بسته PTZ، می توانید دید خود را تغیر داده و آن را به حالت زوم، افقی یا کج در آورده تا تصویر برداری دلخواه شما به دست آید. دوربین های PTZ تجاری هم با همین ایده ایجاد و ارتقا یافته اند و اغلب مجهز به گزینه های از پیش تنظیم شده گردشی هستند تا به صورت خودکار دوربین را به حرکت در آورده تا امکان نظارت بر نواحی گسترده تری ایجاد شود.

ذخیره ویدیو

پس از آنکه دوربین مورد نظر خود را پیدا کردید، باید شرایط ذخیره ویدیوها را هم در نظر بگیرید. گذشته از همه، اگر فیلم های به دست آمده از دوربین ها را برای استفاده آینده، ذخیره نکنید، نصب دوربین چه فایده ای دارد؟

فضای ذخیره NVR و DVR تفاوت چشمگیری با هم دارند و انتخاب اندازه های کوچک تر باعث ایجاد محدودیت در سیستم شما خواهد شد. شما باید بدانید ساعتها ویدیوی ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته چطور و در کجا ذخیره می شوند و چه مدت بعد، ویدیوهای جدید روی ویدیو های قدیمی ضبط شوند.

مقالات مرتبط با دوربین های مداربسته:

  1. حفاظت از اماکن با دوربین مداربسته
  2. تکنولوژی مبتنی بر ابر
  3. مدیریت فروشگاه ها با سیستم های صوتی IP
  4. سیستم های آلارم در خانه های هوشمند
  5. توسعه فناوری ویدئو آنالیتیک
  6. پیشگیری از جرم با دوربین مداربسته
  7. موارد استفاده از دوربین حفاظتی هوشمند
  8. شهر هوشمند و الزامات اجرایی برای آن
  9. توسعه هوش مصنوعی در سیستم های نظارت تصویری
  10. دوربین مداربسته شمارش افراد

مزایای سیستم امنیتی یکپارچه





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: